Zarówno w Polsce, jak i na Litwie ABC Data prowadzi aktywną promocję skierowaną do partnerów handlowych, w tym program partnerski – promocje lojalnościowe, wsparcie punktów sprzedaży detalicznej, dedykowany program wsparcia finansowego partnerów. Na Litwie reklama produktów jest prowadzona we współpracy z kilkoma największymi klientami (resellerami) UAB ABC Data Lietuva. – Poziom sprzedaży materiałów eksploatacyjnych „colorovo” w Polsce od dnia premiery, tj. 29 czerwca br., przewyższył nasze oczekiwania – mówi Wojciech Łastowiecki, członek zarządu ABC Daty, odpowiedzialny za sprzedaż i marketing.
Produkty „colorovo” są przeznaczone do ok. 1,2 tys. typów używanych na rynku drukarek, m.in. Canona, Epsona, HP, Lexmarka, Koniki Minolty, Samsunga i Brothera. Oferta obejmuje dożywotnią gwarancję bezawaryjnej pracy do czasu wyczerpania się materiału eksploatacyjnego oraz wymianę wadliwych produktów na nowe.