ABC Data: „Colorovo” na Litwie
ABC Data S.A. uruchomiła na Litwie sprzedaż materiałów eksploatacyjnych pod własną marką „colorovo”.
Zarówno w Polsce, jak i na Litwie ABC Data prowadzi aktywną promocję skierowaną do partnerów handlowych, w tym program partnerski – promocje lojalnościowe, wsparcie punktów sprzedaży detalicznej, dedykowany program wsparcia finansowego partnerów. Na Litwie reklama produktów jest prowadzona we współpracy z kilkoma największymi klientami (resellerami) UAB ABC Data Lietuva. – Poziom sprzedaży materiałów eksploatacyjnych „colorovo” w Polsce od dnia premiery, tj. 29 czerwca br., przewyższył nasze oczekiwania – mówi Wojciech Łastowiecki, członek zarządu ABC Daty, odpowiedzialny za sprzedaż i marketing.
Produkty „colorovo” są przeznaczone do ok. 1,2 tys. typów używanych na rynku drukarek, m.in. Canona, Epsona, HP, Lexmarka, Koniki Minolty, Samsunga i Brothera. Oferta obejmuje dożywotnią gwarancję bezawaryjnej pracy do czasu wyczerpania się materiału eksploatacyjnego oraz wymianę wadliwych produktów na nowe.
Podobne aktualności
Dwucyfrowy spadek sprzedaży tonerów i tuszy w Europie
"Niepewne otoczenie utrzyma się w najbliższym czasie, co nie sprzyja sprzedaży materiałów eksploatacyjnych” - komentuje ekspert.
Zlot twórców InterLinka
Dokładnie 20 lat temu napisałem artykuł zatytułowany „Sprzedaż beznamiętna”, w którym opisałem ówczesny rynek systemów do dystrybucji on-line. Królem naszej polskiej „wioski” był wtedy, a jakże, InterLink. Fenomen tego systemu polegał jednak na tym, że był także królem znacznie większej wioski - tej globalnej.