Jak informuje ABC Data, w ramach projektu Arkadia przygotowano dla nowych klientów szeroką ofertę produktów w atrakcyjnych cenach, limitów kredytowych i promocji. Powołano zespół opiekunów. Zasady rozpoczęcia współpracy z dystrybutorem są następujące – po wypełnieniu formularza na stronie internetowej ABC Daty i przesłaniu wygenerowanej na jego podstawie umowy, firma zostaje zarejestrowana jako klient ABC Daty. Otrzymuje opiekuna, który staje się jej przewodnikiem po ofercie oraz po dostępnych dla niego warunkach. W dalszym etapie, po przejściu pozytywnej weryfikacji, podpisywana jest umowa. W miarę rozwoju współpracy klient otrzymuje dostęp do wyższego limitu kredytowego oraz np. systemu punktów rabatowych na kolejne zakupy w ABC Dacie.

 – W każdym miesiącu rejestrujemy w naszym systemie ponad 150 nowych klientów. Każdego z nich chcemy traktować indywidualnie – zapewnia Radosław Góralczyk, dyrektor handlowy w ABC Dacie.

ABC Data podaje, że ma w ofercie ponad 100 tys. produktów. Poza IT i elektroniką użytkową są to również artykuły szkolne i papiernicze, zabawki, elektronarzędzia i narzędzia. Dystrybutor dąży do tego, aby klient mógł jak najwięcej produktów kupić w jednym miejscu. Spółka dostarcza towar z 3 magazynów w Europie (w Warszawie, Sosnowcu i w Rumuni) w 24 do 48 godz. Do wybranych lokalizacji towar dojeżdża w dniu złożenia zamówienia. Suma dostępnych limitów kredytowych to ok. 1,5 mld zł.