ABC Data Marketing zajmuje się głównie obsługą spółek z Grupy ABC Data i jej klientów (obecnie blisko 300 dostawców). W ostatnim czasie nawiązuje współpracę z firmami spoza branży – jednym z pierwszych klientów jest Schneider Electric. Umowa została podpisana w sierpniu, natomiast większość działań zrealizowano w ostatnim kwartale 2012 r. Były to m.in. dwa konkursy skierowane do sieci dystrybucji, elektryków i elektro-instalatorów w całej Polsce, Każdy z projektów wymagał uruchomienia strony internetowej i produkcji materiałów BTL. ABC Data Marketing zajęła się projektami całościowo: od kreacji po realizację, wysyłkę nagród i rozliczenia. Na wiosnę przyszłego roku przedstawiciele dystrybucji Schneider Electric wyjadą na szkolenie do Gruzji. Organizatorem będzie także ABC Data Marketing.

– Współpraca ze Schneider Electric jest realizacją strategii spółki ABC Data Marketing, która zakłada powiększanie portfolio klientów również o firmy spoza branży IT –
wyjaśnia Łukasz Tręda, prezes ABC Data Marketing.