ABC Data Marketing, spółka założona w końcu 2011 r., zajmuje się przede wszystkim obsługą marketingową firm z Grupy ABC Data oraz jej klientów – obecnie blisko 300 dostawców branży IT. Ostatnio nawiązuje także współpracę z podmiotami spoza branży – jednym z pierwszych klientów jest Schneider Electric. Podsumowując miniony rok ABC Data Marketing wylicza osiągnięcia: wzbogaciła ofertę o konkursy, programy lojalnościowe, szkolenia, wyjazdy dla najlepszych partnerów. Zatrudniono nowych specjalistów. Firma weszła na rynek międzynarodowy. Dzięki powiązaniu z ABC Data S.A. kluczowymi klientami i partnerami  ABC Data Marketing są m.in. HP, Dell, Microsoft, Lenovo. Długoterminowym celem spółki jest tworzenie ewoluującego portfolio usług dla partnerów biznesowych.

- Celem ABC Data Marketing jest wypracowanie dodatkowej wartości dla Grupy Kapitałowej poprzez stworzenie nowej, niespotykanej dotychczas na rynku IT jakości obsługi – mówi Łukasz Tręda, prezes ABC Data Marketing.


Firma oprócz działań w kanale B2B prowadzi coraz częściej akcje dla klientów końcowych. Według spółki kluczem do sukcesu okazał się nowy sposób podejścia do eventów. Postawiono na organizację egzotycznych wyjazdów połączonych z niecodzienną rozrywką.

- W dzisiejszych czasach standardowe eventy przestają mieć znaczenie. Klient chce emocji i wrażeń. My oferujemy i jedno i drugie – mówi Marzena Marecka, Projects Manager, ABC Data Marketing.

Imprezy organizowano niemal na wszystkich kontynentach.

- Eventy szyte na miarę zwiększają sprzedaż, budują świadomość marki, ale co naszym zdaniem jest najważniejsze - tworzą więzi. Mamy coraz więcej stałych klientów i śmiało możemy powiedzieć, że strategia jaką założyliśmy na początku, czyli realizacja kompleksowych usług, sprawdza się. Liczymy że rok 2013 będzie jeszcze lepszy – mówi Łukasz Tręda.