"Ekspansja w regionie jest kolejnym etapem naszego rozwoju" – mówi Andrzej Kuźniak, wiceprezes ABC Daty, dla ISBnews.tv. Wyjaśnia, że Polska jest już dojrzałym rynkiem z silnymi graczami. Jednak w innych krajach CEE pozostaje przestrzeń do wzrostów, zaś ABC Data jest bardzo dużym konkurentem wobec lokalnych firm. Podaje przykład Rumunii – drugiego po Polsce największego rynku regionu – gdzie wzrost sprzedaży ABC Daty w lutym br. wyniósł 43 proc. "Obserwujemy, które kraje regionu są najbardziej obiecujące pod względem dynamiki" – dodaje wiceprezes w ISBnews.tv.

W III kw. 2017 r. grupa ABC Data największe wzrosty przychodów osiągnęła na Węgrzech (+11 proc. rok do roku), na Litwie (+7 proc.) oraz w Rumunii (+6 proc.). Do ekspansji zagranicznej skłania dystrybutora także wyższa niż średnia na rynku marżowość w regionie. Grupa informuje o sukcesywnym rozwoju kanału sprzedaży w krajach CEE.