"Poszerzamy naszą ofertę w 12 krajach europejskich" – zapowiedział dyrektor Xiaomi, Liu Yi. Wymienia następujące rynki, na których produkty marki są lub będą wkrótce oficjalnie dostępne (aczkolwiek wskazuje 11 a nie 12 państw): Polska, Litwa, Łotwa, Estonia, Czechy, Słowacja, Węgry, Grecja, a także Rosja, Ukraina i Białoruś. 

W Polsce Xiaomi jest obecne od września 2016 r. Według ABC Daty sprzedaż urządzeń i akcesoriów w I kw. br. wzrosła o 135 proc. (wobec IV kw. ub.r., ale wówczas marka dopiero wchodziła na rynek). W II kw. br. dynamika była jednak podobna (+140 proc.). ABC Data niedawno poinformowała o poszerzeniu oferty na kraje bałtyckie i zapowiada dalszą ekspansję w regionie CEE. Na świecie Xiaomi sprzedało o 70 proc. więcej telefonów w II kw. br. niż w I kw. br.

Jak podaje ABC Data, po dziewięciu miesiącach od wprowadzenia smartfonów Xiaomi na polski rynek ich udział zwiększył się do 8-10 proc.