Spółka proponuje następujące warunki handlowe w zakresie sprzedaży drukarek 3D i filamentów:
• możliwość zamawiania pojedynczych drukarek 3D w momencie otrzymania zamówienia od klienta końcowego
• partnerzy nie są zobowiązani do realizacji celów sprzedażowych – mogą zamawiać urządzenia i materiały eksploatacyjne w zależności od aktualnych potrzeb
• dostawy sprzętu do klientów końcowych z magazynów ABC Daty w ciągu 24 godzin – partnerzy nie muszą mieć magazynu i zajmować się wysyłkami
• rabaty na drukarki 3D i materiały eksploatacyjne – firmy, które będą realizowały stałe, comiesięczne zamówienia, mogą liczyć na dodatkowe upusty i preferencyjne ceny szkoleń
• dodatkowe rabaty na zakup drukarek 3D na własny użytek (urządzenia demo) dla uczestników szkoleń ABC Data
• profesjonalne doradztwo w doborze urządzeń i materiałów eksploatacyjnych
• możliwość uzyskania limitów kredytowych.

Osoby zainteresowane udziałem w programie partnerskim mogą uzyskać więcej informacji bezpośrednio od koordynatorów tego projektu: Radosława Jankowskiego (radoslaw.jankowski@abcdata.eu) i Mariusza Sawickiego (mariusz.sawicki@abcdata.eu).

Ostatnio dystrybutor poszerzał portfolio urządzeń i materiałów eksploatacyjnych przeznaczonych do druku 3D. Od ponad roku organizuje cykliczne szkolenia techniczne i handlowe dotyczące niskobudżetowego druku 3D. Pomaga również tworzyć strategie sprzedażowe. Firma deklaruje, że resellerzy mogą liczyć na wsparcie przy projektach wdrożeniowych.