ABC Data: program partnerski dla firm z branży druku 3D
Dystrybutor uruchomił program partnerski, przeznaczony dla resellerów i integratorów, związanych z branżą druku 3D.
Spółka proponuje następujące warunki handlowe w zakresie sprzedaży drukarek 3D i filamentów:
• możliwość zamawiania pojedynczych drukarek 3D w momencie otrzymania zamówienia od klienta końcowego
• partnerzy nie są zobowiązani do realizacji celów sprzedażowych – mogą zamawiać urządzenia i materiały eksploatacyjne w zależności od aktualnych potrzeb
• dostawy sprzętu do klientów końcowych z magazynów ABC Daty w ciągu 24 godzin – partnerzy nie muszą mieć magazynu i zajmować się wysyłkami
• rabaty na drukarki 3D i materiały eksploatacyjne – firmy, które będą realizowały stałe, comiesięczne zamówienia, mogą liczyć na dodatkowe upusty i preferencyjne ceny szkoleń
• dodatkowe rabaty na zakup drukarek 3D na własny użytek (urządzenia demo) dla uczestników szkoleń ABC Data
• profesjonalne doradztwo w doborze urządzeń i materiałów eksploatacyjnych
• możliwość uzyskania limitów kredytowych.
Osoby zainteresowane udziałem w programie partnerskim mogą uzyskać więcej informacji bezpośrednio od koordynatorów tego projektu: Radosława Jankowskiego (radoslaw.jankowski@abcdata.eu) i Mariusza Sawickiego (mariusz.sawicki@abcdata.eu).
Ostatnio dystrybutor poszerzał portfolio urządzeń i materiałów eksploatacyjnych przeznaczonych do druku 3D. Od ponad roku organizuje cykliczne szkolenia techniczne i handlowe dotyczące niskobudżetowego druku 3D. Pomaga również tworzyć strategie sprzedażowe. Firma deklaruje, że resellerzy mogą liczyć na wsparcie przy projektach wdrożeniowych.
Podobne aktualności
Netskope przedstawia nowy program MSP
Według dostawcy SASE rosnące zapotrzebowanie na specjalistów ds. bezpieczeństwa napędza popyt na usługi zarządzane.
Dell Technologies: 60 mld dol. w kanale partnerskim
Taki przychód z zamówień wygenerowali w ciągu ostatnich 12 miesięcy partnerzy producenta.
Nowy program partnerski HPE promuje model as-a-service
HPE Partner Ready Vantage ma tworzyć podstawę do kreowania sprzedaży w szeroko pojętym obszarze usług.