Plany na 2011 r.
ABC Data wprowadzi własną markę?
Prezes spółki, Andrzej Sobol, nie wykluczył wprowadzenia na rynek własnej marki ABC Daty. Może pojawić się w ofercie w tym roku.
Zdaniem Andrzeja Sobola poszerzenie asortymentu ABC Daty o własne produkty jest jednym ze sposobów na zwiększenie marż. Nie wykluczył wprowadzenia własnej marki w 2011 r., nie ujawnił jednak, jakie portfolio produktów obejmie nowa oferta. Tegoroczne plany firmy obejmują także poszerzenie asortymentu o wysokomarżowe produkty innych dostawców, wśród nich o komponenty. W 2011 r. ABC Data zainwestuje w zaplecze magazynowe – zostanie wdrożony system przyspieszający realizację zamówień, planowane jest poszerzenie powierzchni magazynowej dla kupionej w grudniu ub. roku rumuńskiej spółki Scop Computers, która ma stanowić zaplecze dla ekspansji ABC Daty w Bułgarii.
Komentarze