AC Serwis, spółka zależna Techmeksu, zawiesiło w ubiegłym tygodniu działalność z powodu kłopotów finansowych swojego właściciela. Lenovo,  jeden z producentów, którego sprzęt naprawiała spółka Techmeksu, postanowił  powierzyć  serwis produktów pozostałym partnerom technicznym.

– Wszystkie komputery Lenovo, które znajdowały się w AC Serwisie zostały naprawione i są właśnie rozsyłane do klientów lub zostały przekazane do innych partnerów serwisowych – poinformował producent. – Komputery, które obecnie napływają do firmy AC Serwis są automatycznie przesyłane do pozostałych punktów serwisowych Lenovo.

Jak zapewnia producent użytkownicy nie mają żadnych dodatkowych obciążeń związanych z przeniesieniem napraw ze spółki Techmeksu do innych firm. Sprzęt zgłaszany do naprawy jest zabierany przez kurierów do odpowiednich punktów obsługi technicznej Lenovo.  

Przedstawiciele Lenovo podkreślają, że firma AC Serwis pomagała rozwiązać trudną sytuację dotyczącą serwisu, dzięki czemu „udało się uniknąć przestojów i wszystkie komputery, które w feralnym okresie trafiły do naprawy AC Serwis, z niewielkim opóźnieniem są właśnie przekazywane właścicielom”.