Według Jima Wonga, prezesa Acera, sprzęt z Chrome OS odniósł sukces na rynku (w USA osiągnął w 2 miesiące 5-10 proc. udziału w sprzedaży tej marki), mimo że system nie był szeroko promowany. Jego zdaniem internauci, ośrodki edukacyjne i firmy są zainteresowane nową platformą. Stąd pomysł poszerzenia oferty na nowe rynki (obecnie Chromebooki Acera w Europie są dostępne m.in. w Wielkiej Brytanii i Francji). Choć za Chrome OS nie ma opłat licencyjnych, firma musiałaby wydać sporo na promocję. Pochwała Chromebooków ze strony Jima Wonga może być elementem jego gry z Microsoftem. Szef firmy nie raz krytykował giganta z Redmond, ostatnio stwierdził, że Windows 8 nie odniósł sukcesu (inaczej niż – jego zdaniem – Chrome OS). Acer nie zamierza wprowadzić urządzeń z Windows RT wcześniej niż przed okresem 'powrotu do szkoły’.

Innym kierunkiem, w którym firma zamierza rozwijać swoją ofertę, jest rynek smartfonów. W 2012 r. Acer sprzedał 500 mln tych urządzeń, plany na 2013 r. mówią o 1,5 mln szt., a na 2014 r. – 5 mln szt. Taki wynik ma być efektem współpracy z operatorami.