Action: 50 proc. wzrostu Specjalistów RTV i AGD
Sieć detaliczna oparta na programie partnerskim Actionu nie powiększa się, natomiast rośnie jej sprzedaż.
Liczba sklepów partnerskich w programie Specjaliści RTV/AGD w końcu 2014 r. wynosiła 204 wobec 202 rok wcześniej. Sprzedaż wzrosła o prawie 50 proc. w porównaniu z 2013 r., natomiast w ujęciu LFL – o 53 proc. Sieć gromadzi drobnych przedsiębiorców z branży RTV i AGD, wśród nich pod skrzydła Actionu przeszła część resellerów pozostała po upadłych sieciach, jak Mix Electronix. Oprócz RTV i AGD sklepy mają w ofercie także sprzęt komputerowy, smartfony, foto, akcesoria i in. Action zapewnia przede wszystkim wsparcie w postaci szkoleń, organizacji targów i działań marketingowych.
Podobne aktualności
Nowa marka akcesoriów w Action
Firma z Zamienia została partnerem amerykańskiej marki j5create.
Action: 2,5 mld zł przychodów, 36,8 mln zł zysku w 2023 r.
Sprzedaż wzrosła, zysk zmniejszył się - wynika ze wstępnych danych.