Action dystrybutorem Motoroli Mobility
Broadliner zamierza powalczyć o większe udziały w sektorze GSM. Podpisał umowę dystrybucyjną z Lenovo, obejmującą pełny asortyment produktów marki Motorola.
Obecnie na polskim rynku dostępne są 3 nowe modele smartfonów: Moto X Style, X Play, Moto G, jak również produkty poprzedniej generacji: Moto E, Moto G, Moto X oraz smartwatche Moto 360, a także akcesoria.
– Kontrakt z Lenovo to odpowiedź na rosnące zainteresowanie nowościami ze strony konsumentów, a także chęć zwiększenia dostępności produktów marki Motorola na polskim rynku. Sektor GSM to dla nas niezwykle istotny obszar. Jestem przekonany, że jesteśmy w stanie o niego poważnie powalczyć z takim partnerem jak Lenovo – mówi Sławomir Harazin, wiceprezes zarządu Actionu.
Podobne aktualności
Nowa marka akcesoriów w Action
Firma z Zamienia została partnerem amerykańskiej marki j5create.
Action: 2,5 mld zł przychodów, 36,8 mln zł zysku w 2023 r.
Sprzedaż wzrosła, zysk zmniejszył się - wynika ze wstępnych danych.