W stolicy Roadshow rozpoczął prezes Piotr Bieliński. Każde spotkanie obejmowało 4 szkolenia, prezentację marki ActiveJet i projekcje filmu niespodzianki.

Podczas szkoleń AMD przybliżyło najnowsze karty graficzne, a BenQ pokazał projektory z technologią, która poprawia jakość kolorów. Przedstawiciel Philipsa podzielił się wiedzą o najbardziej wydajnych monitorach tej marki, a Western Digital zaprezentował nowe dyski, w tym modele przeznaczone do monitoringu. Na koniec przedstawiciel ActiveJeta przybliżył korzyści dla partnerów ze współpracy z marką Actionu.

Dodatkowymi atrakcjami były przedpremierowe pokazy filmów Transcendencja (Warszawa) oraz Godzilla 3D (Katowice, Gdańsk). W kąciku eksperta fotografii można było uzyskać informacje związane z nowymi produktami (Warszawa,Katowice). Według danych Actionu w Warszawie Fabrykę Obrazu odwiedziło 110 osób, w Katowicach 75 osób, a w Gdańsku 42 osoby.