W poł. 2014 r. sprzedaż w salonach, które przyłączyły się do programu partnerskiego Actionu, wzrosła o 76 proc. w porównaniu z I poł. 2013 r. – poinformował dystrybutor. W ujęciu LFL obroty zwiększyły się o 43 proc. – są to dane dla 150 sklepów, bo tylu było Specjalistów RTV/AGD pod koniec II kw. 2013 r. Do 30 czerwca liczba resellerów, którzy rozwijają biznes RTV AGD w ramach programu Actionu, wzrosła do 210. Wiceprezes Actionu, Sławomir Harazin, poinformował, że liczba sklepów nie będzie się zwiększać. – Teraz pracujemy nad poprawą jakości – stwierdził menedżer. Zapewnił, że uczestnicy programu otrzymują szerokie wsparcie dystrybutora.

 Naszym partnerom proponujemy m.in. Elektroniczny System Wsparcia Sprzedaży, który umożliwia ciekawą prezentację oferty bez konieczności posiadania produktów na sklepie. Zapewniamy również wsparcie marketingowe o zasięgu lokalnym, które bezpośrednio przekłada się na wyniki sprzedażowe  komentuje wiceszef Actionu.