Według prognozy wzrost wyniesie odpowiednio 20 proc. (przychody) i 13,5 proc. (zysk netto) w porównaniu z 2012 rokiem. Ten cel Action chce osiągnąć przede wszystkim dzięki eksportowi i wzmacnianiu pozycji na rynku krajowym, zwłaszcza sprzedaży do odbiorców wysokowolumenowych. Przewidywana jest dalsza optymalizacja kosztów działalności operacyjnej. Atutem firmy ma być sprawna logistyka, co umożliwi realizowanie wysokich wolumenów sprzedaży bez istotnego zwiększenia kosztów. 

– Jesteśmy elastyczni. Wchodzimy w nowe, perspektywiczne dla nas obszary biznesowe. Pomimo spowolnienia gospodarczego jesteśmy w zdecydowanym trendzie wzrostowym. Swój udział w tym wzroście będzie miał dział Action Enterprise, który wygeneruje znaczący obrót – powiedział Piotr Bieliński, prezes Actionu.

W prognozie założono, że w 2013 roku nie będą miały miejsca wydarzenia mogące negatywnie wpłynąć na rynki IT i RTV/AGD. Nie przewiduje się także istotnych zmian stóp procentowych i kursów walut na rynku krajowym. Pominięto także wpływ ewentualnych akwizycji.