Action: rebranding marek własnych
Należąca do dystrybutora marka Activejet ma nowe logo i stronę internetową.
W nowym logo ujednolicono dawny, dwudzielny i dwukolorowy napis. Teraz logotyp Activejet składa się z białego napisu na czerwonym prostokątnym tle. Nowa identyfikacja wizualna pojawiła się również na stronie internetowej firmy i na opakowaniach produktów.
Według spółki zmiana ma podkreślać najważniejsze wartości marki, jak nowoczesność, najwyższa jakość produktów (według Actionu należą do segmentu Premium) oraz europejski zasięg (dodano znak „European Brand”).
W tuszach atramentowych opakowanie podzielone na cztery obszary. W osobnym oknie pokazano wyrażoną w procentach wydajność produktu względem produktu oryginalnego. Ponadto na opakowaniu w najbardziej widocznym znalazła się informacja o 5-letniej gwarancji.
Rebranding ma objąć także markę Actis, która również zmieni opakowania.
Podobne aktualności
APN Promise wszedł do Rumunii
Ekspansja na rynki zagraniczne to ważny element rozwoju biznesowego grupy - informuje zarząd.
Rynek platform AI no-code będzie rósł o 30 proc. rocznie
Firmy będą coraz chętniej korzystać z takiej opcji, bo nie wymaga posiadania wykwalifikowanych specjalistów.
Wydatki przedsiębiorstw na Metaverse urosną dwukrotnie
Szereg zastosowań biznesowych ma zwiększyć inwestycje w tę technologię do 2030 r. - według prognozy.