Action rozwija sieć detaliczną RTV/AGD
Dystrybutor wspiera sieć sklepów Specjaliści RTV/AGD. Planuje, że do końca roku obejmie ona 150 punktów sprzedaży.
Sieć powstała na bazie sklepów opuszczonych przed dużych detalistów, które Action zrzeszył pod nowym szyldem. Resellerzy są powiązani z dystrybutorem umowami franczyzowymi. Obecnie według Actionu sieć liczy 113 punktów sprzedaży. Firma planuje, że do końca roku będzie ich 150. Większość salonów działa w małych miejscowościach, oferta jest dostosowana do lokalnego rynku. Obejmuje sprzęt RTV, AGD, komputery. Action organizuje szkolenia dla resellerów działających w sieci, zapewnia także wsparcie marketingowe.
Podobne aktualności
Action: spadek sprzedaży w marcu br.
W całym I kw. br. sprzedaż grupy była wyższa niż przed rokiem - wynika ze wstępnych, szacunkowych danych.