E-sklep należący do Allegro zaprezentował się w nowej szacie graficznej. Zmieniono funkcjonalności, pojawiły się nowe opcje. Najwięcej nowości dla klientów wprowadzono na stronie głównej, dodając m.in. spersonalizowany dobór produktów, listę bestsellerów, promocji, najczęściej oglądanych towarów w e-sklepie oraz w poszczególnych kategoriach. Wprowadzono listę życzeń, którą klienci mogą dzielić się ze znajomymi. Agito zapewnia, że łatwiejsza i bardziej przejrzysta jest nawigacja serwisu.

– Po wielu miesiącach pracy, analiz i testów, w ręce klientów oddajemy nową wersję naszej strony internetowej. Wprowadziliśmy na niej wiele zmian, których zadaniem jest maksymalnie ułatwić proces zakupowy. Jednym z przykładów mogą być tzw. rekomendacje do zakupów, czyli spersonalizowany dobór produktów, uzależniony od tego, co dany klient ostatnio u nas kupił – podkreśla Szymon Bujalski, członek zarządu Agito, obecnie kierujący spółką.

Wraz z wprowadzeniem nowej szaty graficznej Agito.pl, zmienia się także logo sklepu. Detalista zapowiada, że wprowadzenie nowego layoutu sklepu oraz jego nowych funkcjonalności to początek procesu, którego celem jest usprawnienie zakupów.

Agito.pl to jeden z największych polskich sklepów internetowych. W 2012 r. został przejęty przez Allegro. W 2011 r. według raportu Internet Standard 2K12 Agito wypracowało 87,4 mln zł przychodów. Strata netto wyniosła 4,3 mln zł.