Akademia G Data
Dwa tygodnie, 7 miast, 4 prelegentów, ogromna ilość wiedzy dla dotychczasowych i potencjalnych partnerów.
Wychodząc naprzeciw
oczekiwaniom integratorów, resellerów oraz wszystkich tych, którzy w swoim
portfolio posiadają ofertę rozwiązań ds. bezpieczeństwa IT, G Data przygotowała
cykl paneli edukacyjnych.
Swój roadshow
eksperci niemieckiego producenta rozpoczęli 9 września w Poznaniu, by następnie
udać się do Wrocławia, Katowic, Krakowa, Bydgoszczy i Warszawy. Akademia
zakończy swoje tournée 19 września nad Bałtykiem (Gdańsk).
Uczestnicy spotkań zapoznają się z rozwiązaniami antywirusowymi G Data oraz
warunkami Programu Partnerskiego. Po raz ostatni, w ramach roadshow, będą to mogli zrobić w Gdańsku (19 września), wcześniej w Bydgoszczy (17 września) i w Warszawie (18 września). Aby zgłosić chęć udziału wystarczy wejść na
stronę www.akademia.gdata.pl, a następnie do zakładki
„Rejestracja”.
Specjaliści
G Data przedstawią korzyści wynikające ze współpracy na różnych poziomach
partnerstwa oraz zalety oprogramowania G Data – Security Made in Germany. Zainteresowani będą mogli przedpremierowo zapoznać
się z najnowszymi rozwiązaniami z nadchodzącej biznesowej wersji 12, która
będzie miała swoją premierę już tej jesieni.
- G
Data EndpointProtection Business. Jak skutecznie zabezpieczyć firmowe dane. - G
Data PatchManager. Od
potrzeby do narzędzia. - G Data a ochrona urządzeń
mobilnych (BYOD).
Całość
odbywa się w gościnnych hotelowych wnętrzach, gdzie uczestnicy mogą
korzystać z wiedzy czwórki prelegentów z ramienia G Data Software.
Piotr Klockiewicz, dyrektor handlowy G Data Software
Naszym
partnerom zależy przede wszystkim na zysku i jest to wartość, którą staramy się
im dostarczyć! Wspomagamy naszych kontrahentów w całym procesie biznesowym:
przetrząsamy rynek, podsyłamy leady, organizujemy prezentacje u klientów
końcowych, wspomagamy wdrożenia i obsługę posprzedażową. Oczywiście G Data
wdraża programy motywacyjne dla pracowników którzy bezpośrednio generują
przychody naszych partnerów jak i nasze. Profity w postaci kart prepaid, bonów
zakupowych, nagród rzeczowych czy wyjazdów dla najlepszych zespołów pozwalają
na osiągnięcie zamierzonych celów. Przy programach motywacyjnych staramy się
kłaść nacisk na maksymalnie proste regulaminy i zasady rozliczeń.
Z pewnością
musimy koncentrować się na strategii długofalowej w kontaktach z naszymi
partnerami oraz uwzględniać ich rzeczywiste potrzeby, które często różnią się
od tego co zakładaliśmy. Do tego niezbędna jest skuteczna komunikacja z
resellerami poprzez kontakt bezpośredni, chociażby poprzez wyjście do Partnerów
i spotkanie się z nimi na Akademii G Data w siedmiu różnych miastach Polski.
Aby utrzymać lojalność oraz zwiększać dynamikę przychodów niezbędne są z naszej
strony działania motywacyjne zarówno w krótkich okresach czasu, ale także w
kwartale, półroczu jak i co roku. Ostatnie i najważniejsze to ciągłe dbanie o
kompetencje naszych partnerów. W G Data staramy się by nasi resellerzy zawsze
służyli radą i niezbędną wiedzą na temat naszych produktów swoim klientom.
Udaje się nam to osiągnąć poprzez system szkoleń roadshow, webinariów oraz
ciągłą komunikacje newsletterową z naszymi dystrybutorami. Zapraszam do
zapoznania się z naszą ofertą jak i z naszymi pracownikami na Akademii G Data!
Patronat medialny nad roadshow sprawuje CRN Polska.
Podobne aktualności
Film z Gali CRN Polska
Zapraszamy do obejrzenia filmu z Gali CRN Polska, na której ogłosiliśmy Kodeks Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, po raz pierwszy mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu i wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024.
Gala CRN Polska w obiektywie
Z przyjemnością zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć z wyjątkowej, historycznej Gali CRN Polska, na której po raz pierwszy mieliśmy zaszczyt wręczyć Certyfikaty Channel Master.
Gala CRN: tworzymy historię!
Po raz pierwszy w historii mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, uroczyście wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024 oraz gościć Larry’ego Walsha, założyciela Channelnomics – zasłużonej amerykańskiej agencji badawczej zajmującej się globalnym kanałem sprzedaży IT.