Wychodząc naprzeciw
oczekiwaniom integratorów, resellerów oraz wszystkich tych, którzy w swoim
portfolio posiadają ofertę rozwiązań ds. bezpieczeństwa IT, G Data przygotowała
cykl paneli edukacyjnych.

 

Swój roadshow
eksperci niemieckiego producenta rozpoczęli 9 września w Poznaniu, by następnie
udać się do Wrocławia, Katowic, Krakowa, Bydgoszczy i Warszawy. Akademia
zakończy swoje tournée 19 września nad Bałtykiem (Gdańsk).

Uczestnicy spotkań zapoznają się z rozwiązaniami antywirusowymi G Data oraz
warunkami Programu Partnerskiego. Po raz ostatni, w ramach roadshow, będą to mogli zrobić w Gdańsku (19 września), wcześniej w Bydgoszczy (17 września) i w Warszawie (18 września). Aby zgłosić chęć udziału wystarczy wejść na
stronę www.akademia.gdata.pl, a następnie do zakładki
„Rejestracja”.

Specjaliści
G Data przedstawią korzyści wynikające ze współpracy na różnych poziomach
partnerstwa oraz zalety oprogramowania G Data – Security Made in Germany. Zainteresowani będą mogli przedpremierowo zapoznać
się z najnowszymi rozwiązaniami z nadchodzącej biznesowej wersji 12, która
będzie miała swoją premierę już tej jesieni.

  • G
    Data EndpointProtection Business. Jak skutecznie zabezpieczyć firmowe dane.
  • G
    Data PatchManager. Od
    potrzeby do narzędzia.
  • G Data a ochrona urządzeń
    mobilnych (BYOD).

Całość
odbywa się w gościnnych hotelowych wnętrzach, gdzie uczestnicy mogą
korzystać z wiedzy czwórki prelegentów z ramienia G Data Software.

 

Piotr Klockiewicz, dyrektor handlowy G Data Software

Naszym
partnerom zależy przede wszystkim na zysku i jest to wartość, którą staramy się
im dostarczyć! Wspomagamy naszych kontrahentów w całym procesie biznesowym:
przetrząsamy rynek, podsyłamy leady, organizujemy prezentacje u klientów
końcowych, wspomagamy wdrożenia i obsługę posprzedażową. Oczywiście G Data
wdraża programy motywacyjne dla pracowników którzy bezpośrednio generują
przychody naszych partnerów jak i nasze. Profity w postaci kart prepaid, bonów
zakupowych, nagród rzeczowych czy wyjazdów dla najlepszych zespołów pozwalają
na osiągnięcie zamierzonych celów. Przy programach motywacyjnych staramy się
kłaść nacisk na maksymalnie proste regulaminy i zasady rozliczeń.

Z pewnością
musimy koncentrować się na strategii długofalowej w kontaktach z naszymi
partnerami oraz uwzględniać ich rzeczywiste potrzeby, które często różnią się
od tego co zakładaliśmy. Do tego niezbędna jest skuteczna komunikacja z
resellerami poprzez kontakt bezpośredni, chociażby poprzez wyjście do Partnerów
i spotkanie się z nimi na Akademii G Data w siedmiu różnych miastach Polski.
Aby utrzymać lojalność oraz zwiększać dynamikę przychodów niezbędne są z naszej
strony działania motywacyjne zarówno w krótkich okresach czasu, ale także w
kwartale, półroczu jak i co roku. Ostatnie i najważniejsze to ciągłe dbanie o
kompetencje naszych partnerów. W G Data staramy się by nasi resellerzy zawsze
służyli radą i niezbędną wiedzą na temat naszych produktów swoim klientom.
Udaje się nam to osiągnąć poprzez system szkoleń roadshow, webinariów oraz
ciągłą komunikacje newsletterową z naszymi dystrybutorami. Zapraszam do
zapoznania się z naszą ofertą jak i z naszymi pracownikami na Akademii G Data!

 

Patronat medialny nad roadshow sprawuje CRN Polska.