Przedstawiciel spółki poinformował, że fuzja jest zgodna ze strategią grupy: „Allegro dąży do tego, by dostarczać konsumentom kompleksowe rozwiązania w branży e-commerce”. Według zaprezentowanej przez menedżera koncepcji biznesu Grupy Allegro, jej wszystkie serwisy i usługi mają wspierać handel internetowy na każdym etapie – począwszy od dokonania wyboru towaru, przez porównanie cen produktu, zakup, po bezpieczną płatność elektroniczną. W tej formule mieści się obecnie obok Agito, m.in. serwis aukcyjny Allegro, Ceneo, system płatności PayU, niedawno ruszył serwis kurierski. Mając Agito grupa umożliwia obsługę e-handlu od a do z, aż do dostarczenia towaru klientowi.

Odnosząc się do opinii, że teraz serwis aukcyjny może faworyzować Agito kosztem innych sprzedawców, Zbigniew Ptaszyński zapewnił, że nie ma powodów do obaw. „Logika prezentacji ofert, która oparta jest na czasie zakończenia, katalogu produktów czy parametrach, nie pozostawia miejsca na jakiekolwiek faworyzowanie podmiotów działających na platformie” – stwierdził menedżer.