Allegro wyprzedziło Empik
Na portalu aukcyjnym należącym do QXL robi zakupy 84 proc. młodych Polaków – wynika z badania instytutu ARC Rynek i Opinia.
Badanie przeprowadzono na Epanel.pl wśród mieszkańców miast w wieku 14-18 lat. Wzięły w nim udział 303 osoby. Okazało się, że znaczna większość nastolatków – prawie 85 proc. – robi zakupy w sieci. Najpopularniejszym miejscem jest Allegro, na którym kupuje 84 proc. internautów. Pozostałe portale są daleko w tyle – w drugim w kolejności sklepie Empik.pl wydaje pieniądze 6,3 proc. respondentów, a w Merlinie – 2,3 proc.
ARC Rynek i Opinia zrealizowała badanie metodą ankiet internetowych CAWI (Computer Assisted Web Interviews) w dniach 30 lipca – 11 sierpnia 2010 r.
Podobne aktualności
Duże obawy pracowników w związku z AI. Pytano też branżę IT
36 proc. pracowników obawia się, że AI zredukuje liczbę miejsc pracy.