Koncern e-commerce powiększył biznesowe portfolio o serwis społecznościowy – Allegro Gadane. Z założenia będzie to miejsce, w którym kupujący i sprzedający mogą się ze sobą komunikować, skorzystać z wiedzy i doświadczenia innych, wymieniać się informacjami, opiniami itd. Serwis działa na podobieństwo forum internetowego – można założyć wątek lub włączyć się do dyskusji. Jest też blog z opcją zamieszczania komentarzy.

Treści w serwisie są dostępne dla wszystkich. Aby jednak zamieszczać nowe posty, odpowiadać na pytania, śledzić i oceniać dyskusje itd. trzeba zarejestrować się przy użyciu danych do konta na Allegro. Z serwisu społecznościowego można również przejść do kontaktu z całodobowym wsparciem.  

Jak komunikuje Allegro, „nowy serwis to kolejny krok w budowaniu wyjątkowych doświadczeń związanych z Allegro, które w efekcie prowadzą do tego, na czym zależy klientom najbardziej – do szybkich i wygodnych zakupów”. W ub.r. została uruchomiona usługa callback, czyli możliwość zamówienia rozmowy telefonicznej z konsultantem.

Allegro ogłosiło uruchomienie serwisu społecznościowego wkrótce po zapowiedzi sporych zmian w regulaminie, które będą sukcesywnie wprowadzane w najbliższych tygodniach.