Jakub Kłoczewiak dołączył do Allegro obejmując stanowisko dyrektora ds. relacji z klientem. Będzie odpowiedzialny za sprawny kontakt użytkowników z platformą sprzedażową. 

Skala takiej obsługi jest bezprecedensowa w polskim Internecie. Allegro ma obecnie według własnych danych ponad 20 mln zarejestrowanych klientów, a 16 mln internautów odwiedza serwis każdego miesiąca. Użytkownicy kupują 1 mln przedmiotów dziennie. 

"Obsługa klientów ma kluczowe znaczenie dla Allegro" – zapewnia Przemysław Budkowski, prezes spółki.  

Jakub Kłoczewiak ma ponad 20-letnie doświadczenie w zakresie strategii oraz zarządzania zespołami obsługi klientów.Ostatnio był wiceprezesem Liberty Global/UPC Polska (2015 – 2017) odpowiedzialnym za obsługę klientów w Europie Środkowo-Wschodniej. Wcześniej przez kilka lat zarządzał tą samą działką w grupie Orange. Pracował także dla Agros Holding (grupa Pernod Ricard) oraz PKO BP. 

Nowy dyrektor jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Głównej Handlowej oraz studiów MBA na University of Illinois at Urbana-Champaign.