Allegro zapowiedziało zmiany dla sprzedawców w najbliższych dniach. Od 20 listopada łatwiej będzie wejść do Strefy okazji. Jednym z warunków stanie się co najmniej neutralny wynik w panelu Jakość mojej sprzedaży. Obecnie trzeba mieć minimum 98 proc. poleceń od kupujących.

Od 2 grudnia słowo “Allegro” nie będzie mogło być używane w loginach, co ma wyeliminować ryzyko pomyłek. Dzięki temu nazwy kont użytkowników będą zrozumiałe dla kupujących i sprzedających – twierdzi serwis.

Serie produktowe, widoczne w dolnej części strony z ofertą, będą mogły zawierać grafikę i podpis związane bezpośrednio z przedmiotami oferowanymi w serii. Allegro uzasadnia, że w ten sposób chce ułatwić kupującym korzystanie z tej opcji.

Doprecyzowany zostanie sposób liczenia czasu wysyłki przedmiotu. Znaczenie będzie miała godzina złożenia zamówienia. Np. gdy sprzedawca deklaruje wysyłkę w ciągu 2 dni, a kupujący złożył zamówienie o godz. 16, wtedy trzeba wysłać przedmiot nie później niż w ciągu 2 dni roboczych, do godz. 16.

Allegro.pl zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami staje się platformą e-commerce wyłącznie dla profesjonalnych sprzedawców. Oferty prywatne zostaną przeniesione do nowego serwisu Allegro Lokalnie najpóźniej do końca stycznia 2020 r.