ALSO przejmuje Bachmann Mobile Kommunikation – szwajcarską spółkę specjalizującą się w serwisie sprzętu. Obecnie (od 2014 r.) ma w niej 30 proc. udziałów. Zgodnie z zawarta umową obejmie pozostałe 70 proc. Spółka należy do największych w Szwajcarii firm świadczących usługi naprawcze i logistyczne w ramach serwisu posprzedażowego sprzętu elektronicznego i mobilnego. Akwizycja jest związana ze strategicznym planem zwiększenia przychodów z usług w obrotach grupy. ALSO planuje, że w średnim terminie udział usług w jego ogólnych przychodach dzięki wzrostowi organicznemu i nieorganicznemu pójdzie w górę z 3 proc. do 6 proc. 

’Jako platforma sprzedażowa B2B chcemy zaoferować naszym klientom rozwiązania end-to-end oraz poszerzać wysokomarżowe portfolio rozwiązań i usług’ – wyjaśnia Gustavo Möller-Hergt, CEO ALSO.

Od 2 lat ALSO i Bachmann dotychczas współpracowali w zakresie usług posprzedażowych dla firm telekomunikacyjnych, producentów i sprzedawców. Oprócz napraw oferta obejmuje także związaną z nimi obsługę, jak transport sprzętu i wycena.