ALSO udostępniło w Polsce usługę WePrintSmarter, przeznaczoną dla partnerów działających na rynku druku. Na początek można korzystać ze SmartSupplies – internetowego rozwiązania, które automatyzuje zamawianie i dostawy tonera oraz atramentu do urządzeń drukujących wszystkich marek. Dzięki temu klienci nie muszą ręcznie składać zamówień w sklepie internetowym partnera ani znać numerów części.
 
Korzystanie ze SmartSupplies jest bezpłatne. Po zarejestrowaniu klienci uzyskują stały dostęp do portalu SmartSupplies, w którym mają wgląd do wszystkich drukarek w swojej sieci. Widok każdej drukarki pokazuje pozostałą ilość toneru i atramentu. Portal umożliwia także resellerom oferowanie klientom nowych rozwiązań druku.

Drukarki można ustawić na automatyczne zamawianie materiałów, gdy tusz lub toner wyczerpuje się. Wygenerowane zamówienie jest przesyłane bezpośrednio do klienta przez ALSO w imieniu odsprzedawcy.