Alstor: Foris wprost z Japonii
W sierpniu Alstor wprowadzi do oferty monitor Eizo z nowej serii – Foris.
W sierpniu Alstor wprowadzi do oferty monitor Eizo z nowej serii – Foris. Urządzenia tej linii były do tej pory tylko na rynku japońskim. Monitor ma ekran o średnicy 21 cali, wyświetla obraz z dynamicznym kontrastem od 1000:1 do 2000:1, maksymalną jasnością 360 cd/m2. Czas reakcji matrycy wynosi 6 ms. Foris FX 2431 zaopatrzono w złącza: Composite, component, S-Video i dwa wejścia HDMI. Możliwe jest jednoczesne podłączenie czterech komputerów PC przez wejścia DVI-D i D-Sub oraz HDMI. Funkcja Auto USB Selection umożliwia korzystanie z jednej klawiatury i myszy do obsługi dwóch komputerów podłączonych przez porty upsteam USB. Tryb Portable umożliwia wykorzystanie całej powierzchni i naturalnej rozdzielczości monitora podczas grania, np. na konsoli PlayStation Portable. Tryb Real Image redukuje rozmycie pikseli i wyświetla wyraźny obraz ze starych, 8-bitowych gier.
Tryb Thru redukuje powstawanie tak zw. efektu opóźnienia wejścia do ok. 1/60 s. Monitor zaopatrzono w stereofoniczne głośniki o nocy 2 W, zestaw funkcji Eco View, pilot zdalnego sterowania z dostępem do wszelkich funkcji ekranowego menu OSD, poszerzoną gamę barw (96 proc. przestrzeni barwnej Adobe RGB).
Urządzenie ma 5 lat gwarancji. Jego cena jeszcze nie jest znana.
Podobne aktualności
Film z Gali CRN Polska
Zapraszamy do obejrzenia filmu z Gali CRN Polska, na której ogłosiliśmy Kodeks Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, po raz pierwszy mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu i wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024.
Gala CRN Polska w obiektywie
Z przyjemnością zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć z wyjątkowej, historycznej Gali CRN Polska, na której po raz pierwszy mieliśmy zaszczyt wręczyć Certyfikaty Channel Master.
Gala CRN: tworzymy historię!
Po raz pierwszy w historii mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, uroczyście wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024 oraz gościć Larry’ego Walsha, założyciela Channelnomics – zasłużonej amerykańskiej agencji badawczej zajmującej się globalnym kanałem sprzedaży IT.