Amazon nie ujawnił informacji dotyczących ceny zakupu stratupu.  Niemniej Eero zostało wycenione przez Sand Hill Econometrics na 251 milionów dolarów.  Firma z San Francisco,  założona w 2014 roku, pozyskała  od inwestorów niespełna 100 milionów dolarów.  Eero, Luma, a także Google kilka lat temu wypowiedzieli wojnę producentom routerów przeznaczonych dla odbiorców SOHO.  Wymienione firmy opracowały urządzenia nowej generacji. Wyróżniają się one  stylistyką wykonania, a także łatwą i szybką konfiguracją realizowaną za pośrednictwem smartfona.  Podstawowy zestaw WiFi do domu lub małego biura składa się z routera i punktu dostępowego, często określano jako satelita.  System można łatwo rozbudować poprzez dodawania kolejnych satelitów.   Współpraca urządzeń wchodzących w skład zestawu opiera się na topologii mesj(tzw. sieci kratowe), co oznacza, że  że każde urządzenie łączy się  fizycznie z pozostałymi.

Nowy właściciel przyznaje, że produkty i usługi Eero zyskały korzystne oceny wśród klientów na stronie Amazona. To m.in zadecydowało o transakcji. Amazon, podobnie jak Google i jeszcze kilku innych producentów, oferuje użytkownikom domowym tzw. asystentów głosowych, służących do kontrolowania urządzeń codziennego użytku i zbierania cennych informacji.  Własny router stanowi istotne uzupełnienie zestawu tworzącego inteligentny dom. 

Warto dodać, że routery mesh oferują także  Netgear, TP-Link czy D- Link. 

- W Polsce zauważamy już zainteresowanie wdrożeniami z wykorzystaniem technologii mesh. Nie jest ono jeszcze tak popularne jak za oceanem, jednak wykazuje tendencję wzrostową. Także nasi partnerzy mają coraz większą świadomość na temat zalet i możliwości zastosowania tej technologii. - przyznaje Mariusz Kosek, Product Manager, AB S.A.