AMD stawia na unikalność
W AMD powstał nowy dział biznesowy, którego zadaniem jest tworzenie wyspecjalizowanych produktów.
Bazując na własnych zasobach wykorzystywanych dotychczas
w procesorach, kartach graficznych i
technologiach multimedialnych, AMD postanowiło poświęcić większą uwagę projektowaniu rozwiązań, dostosowanych do
potrzeb konkretnego klienta. Producent stworzył dział Semi-Custom Business Unit,
który, we współpracy z odbiorcami, projektuje specjalistyczne układy
przeznaczone dla producentów elektroniki użytkowej, serwerów, tabletów, inteligentnych
telewizorów, gier komputerowych, dekoderów, komputerów osobistych, aplikacji .
Pierwszym klientem nowego działu AMD jest Sony – które kupuje
specjalizowane układy do konsoli PlayStation
4. Możliwe, że współpraca zostanie również nawiązana z Microsoftem, producentem konsoli Xbox.
Podobne aktualności
Chiny zbanowały Intela i AMD w administracji
Ogłoszono zakaz korzystania z czipów amerykańskich dostawców.
Koncerny chmurowe nakręcą popyt na serwery AI
Średni czas dostaw wynoszący 40 tygodni skróci się o połowę w II kw. 2024 r.