– Dołączam do zespołu Tech Daty w okresie transformacji biznesu, której celem jest budowa unikalnego na polskim rynku modelu dystrybucji z wartością dodaną. Chcemy, aby Azlan był postrzegany przez naszych klientów i dostawców, jako najbardziej atrakcyjny i profesjonalny partner biznesowy. Naszą ambicją jest zajęcie na trwałe pierwszego miejsca w tym segmencie dystrybucji w Polsce – powiedział nowy dyrektor Azlana.

Andrzej Nojszewski jest związany z branżą IT od 20 lat. Od 2000 do 2007 roku był prezesem Software AG w Polsce. Wcześniej przez 9 lat pracował w IBM na stanowiskach dyrektora sprzedaży i przedstawiciela handlowego. W latach 2010-2012, jako dyrektor działu HP Software, odpowiadał za sprzedaż oprogramowania w Polsce, Czechach i na Słowacji.

Andrzej Nojszewski jest absolwentem Politechniki Kijowskiej, na której uzyskał stopień magistra, a następnie doktora inżyniera informatyki. Ukończył także kurs Advanced Executive Development Program, organizowany przez Harvard Business School oraz Canadian International Management Institute.

 

Nową osobą w Azlanie jest także Mirosław Pawłowski, który został IBM Managerem. Przez ostatnie 9 lat pracował w dziale Global Technology Services IBM Polska, pełniąc funkcje Advisory Sales Representative oraz Service Product Line Leader. Wcześniej był związany m.in. z HP, jako CRM Business Development Manager.

– Słuchając pilnie naszych klientów, zmieniając się oraz dostosowując działania do strategii IBM mamy ogromną szansę zostać preferowanym partnerem większości firm budujących złożone rozwiązania, a także tych, które dostarczają i modernizują infrastrukturę informatyczną swoich klientów – mówi Mirosław Pawłowski.

Mirosław Pawłowski jest absolwentem Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej, na kierunku Telekomunikacja. Ukończył również studia MBA w Lubelskiej Szkole Biznesu, akredytowane przez University of Central Lancashire, Preston, Wielka Brytania oraz studia podyplomowe w Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na kierunku Zintegrowane Systemy Zarządzania.