Archos rozpoczyna dystrybucję w Polsce
Excel – Systemy Nawigacyjne i Komsa zostali dystrybutorami francuskiej marki Archos, która oferuje m.in. tablety.
W dystrybucji będą dostępne wszystkie kategorie produktów Archosa: tablety, urządzenia do odtwarzania internetowych stacji radiowych i telewizyjnych, odtwarzacze MP3 i MP4.
Producent dzieli tablety na internetowe i domowe, które różnią się m.in. procesorem i wielkością ekranu. Wśród nowości jest tablet Archos 7c (domowy) z 7-calowym ekranem, 8 GB pamięci, systemem Android 2.1 i modułem WiFi w standardzie 802.11b/g. Według producenta urządzenie może odtwarzać muzykę na baterii przez 42 godziny, a filmy – 7 godzin. Sugerowana cena detaliczna brutto wynosi 649 zł.
Podobne aktualności
Minął trudny rok na rynku tabletów
"Znaczny wzrost liczby promocji i ofert pakietowych nie wystarczył, aby odwrócić losy rynku” - komentuje analityk.
Rynek tabletów spadł o 7 proc., ale ożywił się przed świętami
"Producenci muszą priorytetowo traktować integrację generatywnych możliwości AI ze swoimi urządzeniami, aby utrzymać przewagę konkurencyjną" - radzi kierownik.