Według szefa korporacji Asbis w swojej nowej wizji chce podkreślić, że jest nie tylko dystrybutorem, lecz także producentem (marek własnych), firmą, która ma własną bazę dystrybucyjną w różnych krajach (poprzez spółki zależne jest obecna na 26 rynkach). Siarhej Kostewicz dodał także, że Asbis ma ambicję ekspansji geograficznej własnych produktów. Nie zamierza jednak zakładać nowych spółek dystrybucyjnych w kolejnych krajach, będzie korzystać z usług innych dystrybutorów, tak jak to czyni obecnie. Dyrektor Generalny nie zdradził więcej szczegółów.

Również w marcu br. Asbis zamierza opublikować prognozę wyników na 2014 rok. Szef firmy zakłada, że w br. już jedna trzecia przychodów Asbis Enterprises będzie pochodzić ze sprzedaży marek własnych. Dla porównania w 2013 r. udział marek własnych (Prestigio i Canyon) w przychodach Asbisu wyniósł 24,42 proc. (469 mln dol.) wobec 9,03 proc. w 2012 r.