Firma liczy na wzrost udziałów Canyona w sprzedaży, nie podaje natomiast wielkości udziału. – W ramach rebrandingu stawiamy pierwsze kroki na rynku – mówi Andrzej Zalewski, country manager marki Prestigio w Asbisie. Marka jest w ofercie spółki od 2003 r. Jej asortyment obejmuje akcesoria, jak słuchawki, głośniki, kamerki, myszy, torby i etui do laptopów i tabletów. 

Liderem w portfolio marek dystrybutora jest Prestigio, które według Andrzeja Zalewskiego w ub.r. osiągnęło 7-8-proc. udział w otwartym rynku smartfonów (poza operatorami) i porównywalny udział w rynku tabletów. Według serwisu iMagazine.pl od maja 2013 r. do czerwca 2014 r. w Polsce sprzedano 1,63 mln tabletów, z czego co 14. urządzenie to produkt z logo Prestigio (nr 3 pod względem popularności).

Asbis informuje także o większym zainteresowaniu wideorejestratorami Prestigio. Poza tym firma nadal podejmuje walkę o udziały w wartym 40 mln zł w ub.r. (według Virtualo) rynku e-booków, na którym mierzy się z Kindle’em Amazona. Prestigio ma 1,6 proc. udziałów, a Amazon – 73 proc.