Pod wspólną marką Asuspro będą oferowane produkty Asusa dla biznesu. Obecnie na polskim rynku dostępne są notebooki, desktopy i komputery All-in-One. Niedługo mają pojawić się serwery.  

Za strategię rozwoju marki, promocję i sprzedaż rozwiązań dla firm odpowiada Dział Rozwiązań Biznesowych (Commercial Business Division). Stanowisko Commercial Business Division Managera objął Sebastian Sierzpowski, wcześniej od 2006 r. związany z Actionem, gdzie odpowiadał m.in. za zarządzanie marką Actina Solar. 

Oferta modeli biznesowych jest skierowana do firm różnej wielkości i sektora publicznego. Laptopy mają 3-letnią gwarancję na urządzenie i baterię. Są odporne na uszkodzenia, mają układy zabezpieczające TPM, funkcje śledzenia i lokalizacji urządzenia na wypadek kradzieży oraz skanery linii papilarnych. Z kolei desktopy cechuje modułowa konstrukcja, co pozwala na łatwą rozbudowę.