Asus wchodzi na rynek rozwiązań biznesowych
Firma wprowadziła do oferty markę komputerów biznesowych – Asuspro. Do końca 2015 r. chce zdobyć 3 proc. udziału w tym segmencie rynku.
Pod wspólną marką Asuspro będą oferowane produkty Asusa dla biznesu. Obecnie na polskim rynku dostępne są notebooki, desktopy i komputery All-in-One. Niedługo mają pojawić się serwery.
Za strategię rozwoju marki, promocję i sprzedaż rozwiązań dla firm odpowiada Dział Rozwiązań Biznesowych (Commercial Business Division). Stanowisko Commercial Business Division Managera objął Sebastian Sierzpowski, wcześniej od 2006 r. związany z Actionem, gdzie odpowiadał m.in. za zarządzanie marką Actina Solar.
Oferta modeli biznesowych jest skierowana do firm różnej wielkości i sektora publicznego. Laptopy mają 3-letnią gwarancję na urządzenie i baterię. Są odporne na uszkodzenia, mają układy zabezpieczające TPM, funkcje śledzenia i lokalizacji urządzenia na wypadek kradzieży oraz skanery linii papilarnych. Z kolei desktopy cechuje modułowa konstrukcja, co pozwala na łatwą rozbudowę.
Podobne aktualności
Laptopy z AI będą miały już 50 proc. udziału w sprzedaży w 2025 r.
Sprzedaż komputerów wzrośnie w tym roku. Są dwa zasadnicze powody.
Popyt na notebooki wzrośnie w 2024 r.
Zastosowania sztucznej inteligencji będą kluczem do zwiększenia sprzedaży w ciągu 2 - 3 lat - zdaniem analityków.