Weekendowe 3-dniowe szkolenie rozpoczęło się 19 lipca. Podczas warsztatów wręczono nagrody i wyróżnienia dla resellerów, którzy zanotowali najwyższą sprzedaż urządzeń Asusa w ostatnim czasie.

Warsztatom towarzyszyło wyjątkowe widowisko – koszykarski mecz gwiazd z wojskowymi. Otóż podczas imprezy w sopockiej Ergo Arenie odbył się finał Marcin Gortat Camp 2013. Jest to cykl obozów koszykarskich dla dzieci i młodzieży pod patronatem Asusa. Resellerzy wzięli udział w meczu Gortat Team z drużyną Wojska Polskiego. Zespół Gortata składał się z gwiazd i celebrytów, a armię reprezentowali żołnierze wszystkich trzech rodzajów sił zbrojnych, a także komandosi z GROM-u oraz morskiej jednostki sił specjalnych FORMOZA.

Finałowy Gortat Camp w Sopocie zainaugurował kampanię Asus i Ty, która ma pokazać możliwości sprzętu Asusa. Promowane produkty to notebooki i ultrabooki z serii VivoBook, N, S, Zenbook oraz tablety FonePad i MeMO Pad.

Producent poinformował, że zacieśnił współpracę z partnerami i resellerami. W czerwcu ruszył program partnerski Asus Profit. W jego ramach resellerzy uzyskują dostęp do internetowych seminariów na temat urządzeń producenta, technologii, technik sprzedażowych. System będzie gromadzić informacje na temat realizacji celów sprzedażowych oraz uzyskanych premii i bonusów.