Od marca br. usługi świadczone do tej pory przez ATM pod markami Atman i Thinx Poland będą oferowane pod marką handlową Atman. Dotychczas np. serwery nosiły nazwę Atman EcoSerwer, a usługę kolokacji oferowano z logo Thinx Poland i Atman. Unifikacja ma uprościć komunikację z klientem i ułatwić zarządzanie usługami. Wkrótce wszystkie produkty będą dostępne w ramach jednego serwisu internetowego www.atman.pl. Następnie planowana jest konsolidacja portalu klienta.  

Nazwa ATM S.A. będzie nadal funkcjonowała jako marka korporacyjna, np. przy zwieraniu umów z klientami. Natomiast cała komunikacja obejmująca sprzedaż i usługi ma bazować na Atmanie.

– Na konkurencyjnym rynku nawet najlepsze produkty mogą okazać się niewystarczające, jeśli w jasny, klarowny sposób nie zakomunikujemy rynkowi, kim jesteśmy i co nas wyróżnia – wyjaśnia Dariusz Terlecki, prezes ATM.

Spółka chce wykorzystać szanse, jakie stwarza cyfrowa transformacja biznesu i realizowana przez przedsiębiorstwa strategia „Cloud First”. Według IDC do 2020 r. wydatki firm na oprogramowanie, sprzęt, wdrożenia, serwis i zarządzanie usługami chmurowymi wyniosą ponad 500 mld dol. To ponad trzy razy więcej niż obecnie.

– Jako operator data center mamy dużą rolę do odegrania. Cyfrowe dane, których ilość rośnie w tak lawinowym tempie, trzeba przecież gdzieś bezpiecznie przechowywać – zauważa Jacek Bykowski, dyrektor działu marketingu i rozwoju biznesu w ATM.