ATM uruchomił dział sprzedaży online
Spółka chce zwiększyć obroty w sieci. Dział Klientów Internetowych zajmie się zautomatyzowaną sprzedażą usług, które już teraz są oferowane online.
Głównym celem Działu Klientów Internetowych (DKI) jest zwiększenie przychodów z centrów danych poprzez rozszerzenie automatycznej sprzedaży usług. Spółka liczy także na to, że łatwiej będzie pozyskać klientów zagranicznych.
Nowy dział zajmie się ofertą serwerów Atman EcoSerwer i usług w chmurze. Odpowiada także za wsparcie posprzedażowe. W przyszłości portfolio usług dostępnych w sieci ma być rozbudowywane. DKI powinien odciążyć pozostałe działy handlowe spółki, które do tej pory zajmowały się sprzedażą prostych usług.
Podobne aktualności
Polski rynek centrów danych będzie warty 6 mld zł
Jest 6 kluczowych trendów kształtujących sektor data center w kraju - według raportu.
AI przyspieszy wzrost inwestycji w centrach danych do 18 proc. rocznie
"Przedsiębiorstwa przyjmą model chmury hybrydowej na potrzeby AI i tradycyjnych obciążeń IT” - twierdzi dyrektor.