Unify, firma specjalizująca się w systemach do zintegrowanej komunikacji i współpracy, została zintegrowana w struktury koncernu Atos. Jej oferta będzie sprzedawana pod marką "Unify – Atos Collaboration Services". Firma będąca swego czasu częścią koncernu Siemensa została kupiona w styczniu 2016 r. za 366 mln euro.

Nowy właściciel marki w 2018 r. chce skoncentrować się na sprzedaży własnych rozwiązań chmurowych UCC od Unify. Popyt ma stymulować cyfrowa transformacja przedsiębiorstw i przejście klientów biznesowych z rozwiązań ISDN na All-IP. Atos liczy na takie branże jak służba zdrowia, sektor finansowy, dostawcy energii. Zamierza rozbudować sieć partnerów Unify (jest ich obecnie 2,8 tys. w 120 krajach).

W Polsce Unify sprzedaje wyłącznie do autoryzowanych partnerów.

Na świecie, głównie w Niemczech, odsetek ten jest niższy – blisko 60 proc. produktów Unify rozchodzi się w kanale sprzedaży. Unify poza Polską bezpośrednio sprzedaje przede wszystkim do dużych przedsiębiorstw, natomiast partnerzy obsługują najczęściej mniejsze firmy, zajmując się również usługami zarządzanymi.