"Niektórzy konkurenci zastosowali metodę negatywnej sprzedaży, próbując wypchnąć Avayę z serc i umysłów naszych klientów i partnerów" – twierdzi CEO, Avaya, Nidal Abou-Ltaf, na swoim blogu. Nie wyjaśnia bliżej, jakie firmy i jakie działania ma na myśli. "Niektórzy posunęli się dalej, menedżerowie szerzyli lęk, niepewność i wątpliwości dotyczące Avaya" – napisał CEO. Zapewnia, że taka taktyka przyniosła konkurentom skutek odwrotny do zamierzonego – niczego nie zyskali, wzmocnili natomiast Avayę. "Końcowy efekt: pokonaliśmy ich w przypadku kluczowych klientów. Oni wolą robić interesy z ludźmi, którym ufają" – podsumowuje szef koncernu.

Avaya poinformowała w tym tygodniu o pomyślnym zakończeniu procesu restrukturyzacji, który rozpoczął się w styczniu 2017 r. Dzięki układowi z wierzycielami spółce anulowano ponad połowę zadłużenia (ok. 3 mld dol.). Koncern podał, że w okresie restrukturyzacji podpisał 2,4 tys. umów z dużymi klientami.