Artur Chmielewski został dyrektorem zarządzającym Avaya na Polskę. W firmie pracuje od 2014 r., kiedy został dyrektorem wsparcia sprzedaży w Europie Wschodniej, a później również w Austrii i Szwajcarii. Wcześniej przez dziesięć lat był związany w Nokia Siemens Networks, gdzie zajmował się sprzedażą i technicznym wsparciem sprzedaży rozwiązań infrastrukturalnych dla operatorów telekomunikacyjnych. W ostatnim okresie pracy w NSN zajmował się sprzedażą systemów zarządzania w telekomunikacji.

„Jednym z kluczowym zagadnień w naszych projektach jest obsługa klienta. To katalizator wdrażania innowacyjnych zmian. Jako przykład mogę przytoczyć opinie naszych klientów: prawie 70 proc. z nich uważa, że wizja podniesienia poziomu obsługi klienta jest głównym motorem wdrażania modeli transformacji cyfrowej. Efektywność biznesu pojawia się jako skutek, a nie jako główny cel. To znak, że zarówno branża IT, jak i przemysł, znacząco się zmieniają i wymagają innowacyjnych form komunikacji.” - komentuje nowy dyrektor zarządzający Avaya Poland.