Avaya wprowadziła na polski rynek ofertę Device as a Service (DaaS). W jej ramach klienci biznesowi mogą nabywać produkty i rozwiązania dostawcy w modelu miesięcznej subskrypcji. Oferta „urządzenia jako usługa” obejmuje telefony IP, telefony konferencyjne, rozwiązania do współpracy (Collaboration Unit). Klienci mogą wybrać umowę na rok, trzy lub pięć lat. Im dłuższy czas kontraktu, tym niższe są miesięczne opłaty – zapewnia Avaya.

„Dzięki tej usłudze, a także niedawno wprowadzonym ofertom subskrypcji Avaya IX oraz usług OneCloud, klienci mogą zaliczyć koszty oprogramowania, jak i urządzeń firmy Avaya do kosztów operacyjnych.” – informuje Artur Chmielewski, dyrektor zarządzający Avaya Polska.

Udostępniona na krajowym rynku DaaS Avayi wpisuje się w trend poszerzania oferty producentów rozliczanej w subskrypcji. Do zwiększenia sprzedaży w tym modelu dążą m.in. najwięksi dostawcy infrastruktury i urządzeń klienckich.