Avnet: pomoc płatna i bezpłatna
Avnet
Avnet wprowadził program dodatkowego wsparcia technicznego dla Biznes Partnerów realizujących projekty wdrożeniowe z wykorzystaniem produktów marki IBM i VMware. W jego ramach dystrybutor oferuje Biznes Partnerom zarówno płatne jak i bezpłatne usługi.
Do płatnych należą: telefoniczna pomoc techniczna, pomoc wdrożeniowa, serwis standy,
konsultacje w zakresie technologii Fiber Chanel, pomoc w przygotowaniu projektów sieci SAN, systemów dyskowych oraz w instalacji i konfiguracji rozwiązań blade i instalacji systemów backupu, pomoc w instalacji technologii VMware i SVC, SMS (System Management Services), usługi serwisowe poprzez kartę RSA, profilowane szkolenia, demagnetyzacja.
Biznes Partnerzy Avneta realizujący dowolne zamówienie otrzymują pakiety bezpłatnego wsparcia technicznego, obejmujące:
pomoc telefoniczną w zakresie doboru rozwiązania sprzętowego i/lub programowego, pomoc telefoniczną przy prostym montażu sprzętu w zakresie podstawowym – dotyczy serwerów lub macierzy, których montaż wymaga, zgodnie z zasadami IBM, instalowania opcji w postaci dysków, procesorów, pamięci, etc., pomoc w instalacji dowolnego, niezbędnego oprogramowania narzędziowego w zakresie licencji producenta.
Podobne aktualności
Tech Data nie spełniła oczekiwań
Niższe rabaty od producentów i konkurencja, jakiej dawno nie było - tak szef Tech Daty tłumaczy słabe wyniki firmy.
Tech Data rośnie dzięki Avnetowi
Wyniki finansowe są powyżej oczekiwań - zapewnia szef korporacji.