Avnet wprowadził program dodatkowego wsparcia technicznego dla Biznes Partnerów realizujących projekty wdrożeniowe z wykorzystaniem produktów marki IBM i VMware. W jego ramach dystrybutor oferuje Biznes Partnerom zarówno płatne jak i bezpłatne usługi.

Do płatnych należą: telefoniczna pomoc techniczna, pomoc wdrożeniowa, serwis standy,

konsultacje w zakresie technologii Fiber Chanel, pomoc w przygotowaniu projektów sieci SAN, systemów dyskowych oraz w instalacji i konfiguracji rozwiązań blade i instalacji systemów backupu, pomoc w instalacji technologii VMware i SVC, SMS (System Management Services), usługi serwisowe poprzez kartę RSA, profilowane szkolenia, demagnetyzacja.

Biznes Partnerzy Avneta realizujący dowolne zamówienie otrzymują pakiety bezpłatnego wsparcia technicznego, obejmujące:

pomoc telefoniczną w zakresie doboru rozwiązania sprzętowego i/lub programowego, pomoc telefoniczną przy prostym montażu sprzętu w zakresie podstawowym – dotyczy serwerów lub macierzy, których montaż wymaga, zgodnie z zasadami IBM, instalowania opcji w postaci dysków, procesorów, pamięci, etc., pomoc w instalacji dowolnego, niezbędnego oprogramowania narzędziowego w zakresie licencji producenta.