Tomasz Lisewski, dotychczasowy dyrektor generalny Philipsa w Europie Środkowo-Wschodniej, został nowym dyrektorem marketingu w światowej strukturze Philipsa. Do jego głównych zadań należy zarządzanie komunikacją firmy, najważniejszymi wydarzeniami, marketingiem cyfrowym oraz procesami optymalizacji.

"Ze względu na nasz dynamicznie rozwijający się biznes związany z sektorami opieki medycznej oraz ochrony zdrowia, konieczne stało się ujednolicenie i zintensyfikowanie działań marketingowych. Dlatego zdecydowaliśmy się na stworzenie nowego stanowiska w strukturach globalnych firmy" - wyjaśnia Pieter Nota, CEO Personal Health Businesses i Chief Marketing Officer w Royal Philips.

Tomasz Lisewski jest związany ze spółką od 2009 r. Najpierw był dyrektorem generalnym segmentu produktów konsumenckich w Polsce, a potem dyrektorem generalnym marketingu rozwiązań do pielęgnacji osobistej w Amsterdamie. Po powrocie do Warszawy zarządzał sektorem Personal Health w Europie Środkowo-Wschodniej. W 2015 r. Lisewski został dyrektorem generalnym Philipsa w regionie odpowiadając za 17 krajów, w tym za Polskę, Czechy, Rumunię i Węgry.

Przed rozpoczęciem pracy w Royal Philips Tomasz Lisewski był związany m.in. z Kimberly-Clark. Jest absolwentem ekonomii na Uniwersytecie Gdańskim. Ukończył również studia MBA.