W ramach innowacji oferty w serwisie podzielono na długoterminowe, z mniejszym rabatem (Deal) oraz krótkoterminowe, które wyróżniają się większymi zniżkami (Super Deal). W zależności od rodzaju promocji zmieni się wysokość prowizji. „Deale” będą dostępne dla klientów przez co najmniej 31 dni, a maksymalnie – 365. Rabat udzielony na usługę czy produkt mieści się w przedziale 5-19 proc. Treść ogłoszenia i oprawę graficzną przedsiębiorca może przygotować samodzielnie, w efekcie, jak zapewnia serwis, zmniejsza się prowizja od zakupu. W ramach „Super Deala” oferta jest wystawiana najwyżej na 30 dni. Dopuszczalna wysokość rabatów wynosi od 20 do 90 proc.

– Chcemy stworzyć swoiste „Allegro dla firm”, gdzie każdego dnia będzie można znaleźć oferty dla przedsiębiorców różnych branż z każdego regionu Polski, poczynając od biura księgowego, a kończąc na firmowym samochodzie – mówi Tomasz Krobski, pomysłodawca B2Bdeal.pl.

Nowością w serwisie jest także system oszczędnościowy. Każdy klient kupujący voucher rabatowy oszczędza 2 proc. jego ceny. Należność jest odkładana na indywidualne konto, można ją wykorzystać przy następnej transakcji. Kolejna innowacja to katalog B2Bfirmy.pl. Każdy przedsiębiorca zamieszczający promocyjne oferty zostanie wpisany na listę – jak to określono – „wartych polecenia partnerów biznesowych”. Katalog ma ułatwić firmom znalezienie kontrahentów.

Następna zmiana – serwis rezygnuje z nazw miast jako kluczowych parametrów wyszukiwania. W sumie kilkanaście kategorii ma pomóc w znalezieniu interesujących promocji. Do listy nowości doszedł także blog prowadzony przez zespół B2Bdeal.pl, na którym będą pojawiać się artykuły m.in. z radami dla przedsiębiorców.

B2BDeal.pl powstał w czerwcu 2011 roku. Według własnej informacji serwis ma 60 tys. subskrybentów.