Są to dane szacunkowe. Wartość przychodów ze sprzedaży skorygowano o bonusy posprzedażowe.
W I kw. 2013 r. skonsolidowane przychody grupy Black Point wyniosły 39,2 mln zł, a jednostkowe – 12,66 mln zł, jednak według zarządu obiektywne porównanie obrotów, zarówno jednostkowych, jak i skonsolidowanych, nie jest możliwe, ponieważ w I kw. 2013 r. wynik został powiększony o przychody spółki Scot (w I kw. 2012 r., czyli przed konsolidacją ze Scotem, przychody grupy Black Point zamknęły się w kwocie 17,2 mln zł). Szczegółowe dane za I kw. 2014 r. zostaną opublikowane 13 maja br.

Zarząd firmy informuje, że w I kw. wdrożył nową politykę produktową i cenową dla marek Black Point i Printe. Prowadzono optymalizację kosztów. Jej rezultaty mają być widoczne w II kw br. Black Point widzi duży potencjał w działalności recyklingowej (utylizacji zużytych kartridży), co leży w kompetencjach wchodzącej w skład grupy spółki Eco Service i jej spółek zależnych. Pierwsze przychody ze sprzedaży przemiału z tworzyw sztucznych spodziewane są w II kw. br.