Sato poszerzył umowę dystrybucyjną z BlueStar
Producent drukarek kodów kreskowych, etykiet, rozwiązań EPC/RFID, podpisał nową europejską umowę dystrybucyjną z BlueStar.
Partnerzy BlueStara mogą dołączyć do programu Sato „Prestige Partner Program”. Japoński producent poszukuje nowych partnerów na poziomach: Affiliate, Champion i Premier z branży detalicznej, hotelarskiej, transportowej, produkcyjnej, a także ze służby zdrowia.
Umowa została zawarta w ramach nowej strategii kanałowej Sato i prowadzonej w Europie kampanii „Rok Kanałów Biznesowych”. Przedstawiciel firmy stwierdził, że Sato ma „agresywne plany rozwoju”. W minionym miesiącu producent ogłosił plan utworzenia koło Wrocławia swojego europejskiego centrum dystrybucyjnego.
Podobne aktualności
Fujifilm wchodzi na rynek kopiarek w Europie
Na początek zacznie sprzedawać wielofunkcyjne drukarki biurowe w dwóch krajach.
Przetarg: 11,5 mln zł na drukarki i skanery
Czterech wykonawców złożyło oferty w postępowaniu na wyposażenie jednostek administracji.
Polskie biura chcą kupować odnawiany sprzęt. Podają warunki
Dla 24 proc. polskich firm odnowiony sprzęt to produkt pierwszego wyboru, a 48 proc. rozważa taki zakup - według badania.