BPSC uruchomił eLink
Partnerzy i klienci BPSC mogą korzystać z internetowej platformy komunikacyjnej eLink, która umożliwia m.in. zgłoszenia serwisowe, aktualizacje oprogramowania, prezentacje nowych rozwiązań.
Za pośrednictwem eLinka klienci i partnerzy biznesowi BPSC mogą wymieniać informacje offline, a także komunikować się online w formie tekstowej, poprzez VoIP i VideoIP. Dane są szyfrowane. Platforma umożliwia obsługę zgłoszeń serwisowych dotyczących systemu Impuls 5, baz danych i sprzętu. Udostępniono także dział pomocy z najczęściej zadawanymi pytaniami. W eLinku jest rejestrowana korespondencja pomiędzy działem wdrożeń a klientem. Platforma zastąpi oprogramowanie eDok, wykorzystywane do tej pory przez dział serwisowy BPSC.
Oprogramowanie eLink powstało przy udziale funduszy unijnych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (Działanie 8.2, wsparcie e-biznesu B2B). Na potrzeby obsługi serwisowej eLink jest udostępniany bezpłatnie użytkownikom systemu Impuls 5.
Podobne aktualności
Blisko 60 proc. firm choć raz pożałowało zakupu oprogramowania
Software nie spełnia oczekiwań ze względu na wysokie koszty, trudności z wdrożeniem i problemy z dostawcami.
Polski rynek IT urośnie do 140 mld zł w 2024 roku
„Realia branży wymagają ostrożnego podejścia do prognoz na przyszłość” - zauważa prezes.
Polskie MŚP cierpią na brak specjalistów IT
30 proc. zgłasza taki problem. „Sektor MŚP jest najbardziej zapuszczony cyfrowo i ma sporo do nadrobienia” – mówi ekspert.