Brother prognozuje dwucyfrowy wzrost sprzedaży w Polsce
W 2011 r. Brother planuje zwiększyć wpływy ze sprzedaży na polskim rynku o 12 proc. w porównaniu z ub. rokiem. Prognoza zakłada m.in. znaczny wzrost popytu na maszyny atramentowe.
Prognoza dotyczy wartości sprzedaży sprzętu, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów w przeliczeniu na euro. Producent przewiduje m.in. znacznie większe zainteresowanie maszynami atramentowymi – według Country Managera firmy, Piotra Bacy, w 2011 r. zbyt tego typu urządzeń oznaczonych logo Brothera powinien wzrosnąć o ok. 20 proc. Jego zdaniem popyt był spory także w ub. roku, ale pojawiły się problemy z dostępnością niektórych urządzeń. W tym roku z podażą nie będzie już takich kłopotów – zapewnił szef polskiego oddziału Brothera. Tak jak dotychczas producent kieruje swoją ofertę przede wszystkim do klientów biznesowych i administracji.
Podobne aktualności
Brother: Piotr Baca awansował na dyrektora regionu
W nowej roli jest odpowiedzialny za realizowanie strategii biznesowej korporacji i rozwój kanału partnerskiego w regionie CEE.
Dołek na rynku urządzeń drukujących
5 największych producentów odnotowało spadek dostaw w IV kw. 2023 r.
Film z Gali CRN Polska
Zapraszamy do obejrzenia filmu z Gali CRN Polska, na której ogłosiliśmy Kodeks Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, po raz pierwszy mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu i wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024.