C&C Partners: nowości i trendy w światłowodach
Po raz drugi C&C Partners, członek holdingu TKH, zorganizował konferencję na temat włókien światłowodowych w sieciach szerokopasmowych.
Spotkanie, które odbyło się 3 czerwca, było przeznaczone dla operatorów ISP oraz wszystkich zainteresowanych wiedzą związaną z wykorzystaniem włókien światłowodowych do budowy sieci szerokopasmowych FTTx. W konferencji wzięło udział prawie 100 osób z ponad 50 firm. Prelegentem był Onno Bresser – Dyrektor Rozwoju Włókien i Kabli Światłowodowych w TKF/TFO.
Wśród omawianych tematów znalazły się zasady transmisji światłowodowej, właściwości włókien światłowodowych, proces produkcji, standardy międzynarodowe ITU, IEC, i ISO, dobór włókna do sieci FTTx. Sporo uwagi poświęcono nowym trendom we włóknach światłowodowych i wynikającym z nich korzyści dla użytkowników końcowych. Goście mogli dowiedzieć się również, jakie są różnice pomiędzy poszczególnymi typami włókien. Szerzej omówiono standard G.657.A1.
C&C Partners poinformował, że jego zapleczem technologicznym jest fabryka TKF (TFO), należąca do holdingu TKH. TFO wytwarza włókna światłowodowe, wykorzystywane do produkcji kabli m.in. przez TKF. Utworzono joint-venture z Shin-Etsu Chemical (Japonia). Dzięki temu firma C&C Partners kontroluje cały proces produkcji światłowodowej, od tzw. pre-formy, poprzez włókna do kabli.
Patronem medialnym konferencji 'Nowoczesne włókna światłowodowe w sieciach szerokopasmowych’ był CRN Polska.
Podobne aktualności
Microsoft Inspire 2023 – pod znakiem AI
Swoją konferencją Microsoft chce zapewnić partnerów, że są niezbędni we wprowadzaniu sztucznej inteligencji na rynek i pozyskiwaniu większej liczby klientów Azure. Pomocą w tym ma być Microsoft AI Cloud Partner Program.
Polska w światłowodowej czołówce
Z najnowszej analizy FTTH Council i IDATE DigiWorld wynika, że Polska należy do tych państw w Europie, które mogą się pochwalić największymi wzrostami wykorzystania szybkiej łączności z Internetem poprzez sieci światłowodowe.
Druk 3D: jak trafić do klienta?
W strategii producentów niskobudżetowych rozwiązań druku 3D ważne miejsce zajmuje edukacja najmłodszych i innowacje, dzięki którym ich produkty wyróżniają się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku.