Cele Toshiby w Europie
Toshiba Europe przedstawiła cele i strategię na najbliższy rok finansowy.
W Europie firma stawia na komputery dla średnich i dużych przedsiębiorstw oraz bliską współpracę z klientami końcowymi i partnerami. Deklaruje, że kanał sprzedaży ma dla niej strategiczne znaczenie.
W ciągu najbliższego roku Toshiba zamierza intensywnie działać na rynku średnich i dużych przedsiębiorstw, rozszerzając wsparcie strategiczne oraz kontakty z partnerami i klientami. Obecnie trzy czwarte europejskiego zespołu sprzedaży producenta kontaktuje się bezpośrednio z klientami końcowymi. Europejskie call center uruchomione w ub.r. ma poszerzyć kadrę przeznaczoną do obsługi średnich i dużych firm. Powinno to pomóc w pozyskaniu nowych klientów. Toshiba nadal zamierza działać w sektorze publicznym.
„Jesteśmy przekonani, że inwestycje w regionie EMEA pozwolą nam rozwijać dział komputerów biznesowych w kluczowych regionach i sektorach” – poinformował Maki Yamashita, wiceprezes B2B PC w Toshiba Europe. Liczy na dwucyfrowy wzrost sprzedaży komputerów.
Firma zmieniła podejście do projektowania i produkcji swoich urządzeń. Jej nowe laptopy są tworzone w należącej do Toshiby fabryce w Hangzhou (Chiny). Daje to pełną kontrolę nad całym procesem produkcji.
„To wielka korzyść dla partnerów i klientów – zarówno dzięki przyśpieszeniu produkcji i dostaw, jak i gwarancji najwyższej klasy bezpieczeństwa rozwiązań” – przekonuje Maki Yamashita. Wyjaśnia, że firma aby lepiej zabezpieczyć sprzęt produkuje już własny BIOS.
Toshiba stworzyła także europejski zespół odpowiedzialny za wprowadzanie na rynek nowych rozwiązań dla biznesu tworzonych w Toshiba Corporation.
Podobne aktualności
Oferta zakupu Toshiby za ok. 14 mld dol. gotowa
„Toshiba po 8 latach wychodzi z tunelu” - komentuje lider firmy.
Oferta zakupu Toshiby za 15 mld dol.
Jeśli dojdzie do skutku, koncern może sprzedać część swoich biznesów.